1.4.19

ABRIL PROGAMACIÓ - BIGAIRE

Bona setmana seguidors. Avui dilluns el Grup de Caminadors del Cap i l’Associació de Veïns del barri de la Sagrada Família, ja hem fet la primera caminada del mes d’abril. Encara sigui molt just de temps, en principi penjo la programació que per l’abril hem preparat, ja esteu al cas que disposem de tres nivells, i que podeu participar en qualsevol d’ells. Si desitgeu fer caminades, voleu preservar la salut i disposeu d’un cert temps per invertir en aquesta activitat, tota persona que ho desitgi s’hi pot apuntar que serà ben rebuda, i no dubto gens que s’hi trobarà a gust amb les persones que fins ara ho compartim.
ÀNIMS! A CAMINAR PER GAUDIR DE LA NATURA I SALUT!
CAMINADES MITJANES

CAMINADES  NORMALS
Com he dit avui dilluns el Grup de Caminadors hem realitzat la primera caminada del mes d’abril. Generalment tan sols comento la caminada en la qual jo mateix participo, encara que tinc referències de les dels altres dos nivells, però tenint en compte que ens movem per l’anella verda, i els entorns són els mateixos, si a sobre i afegim que els itineraris de vegades són coincidents, no em voldria pas fer pesat o repetitiu en segons quines coses. Estic segur que ho enteneu.

Així doncs breument descriuré la que hem fet avui anant a la Gola del Bigaire: Hem sortit de la ciutat per la part del Pac dels Trullols, i hem baixat el corriol que porta a Viladordis, que sense arribar-hi, veurem el ramal de la séquia. Per la nostra dreta l’agafem fins al final que enllacem amb una pista, que agafem per l’esquerre, i ara convergim amb la pista de Viladordis. Anem a la dreta i al cap de poc veiem unes barreres a la nostra esquerra, que les persones podem transitar. Aquesta pista ens mena al pont que per sota hi passa l’autopista de Terrassa, ara ja ens fiquem de ple al bosc i no hem de fer altra cosa que anar seguint el camí més ample, fins que arribem a trobar la pista que ve del Pont de Vilomara. És moment doncs d’agafar per l’esquerre i seguir tot recta que ja ens mena a la Gola del Bigaire.
Una vegada hem fet el petit descans, emprenem la caminada pel meandre del riu Llobregat i arribarem a una casa coneguda com la Casa del Soroll. Enfilarem la pujada que és un xic rellevant, per arribar a un camp sembrat que el voregem i seguirem pel camí que continua pujant però ara més suau, aquest ens mena a la pista que ve del cementiri de Viladordis. Ara farem la baixada per la dreta i veurem el pont de l’autopista, però nosaltres haurem de fer-lo per sota, seguirem per l’esquerre  la  pista ampla fins que trobem un trencant a la dreta que l’agafem. Aquesta pista és la que va a Sant Fruitós, però al cap d’uns deu minuts de caminar, veurem un altre trencant a l’esquerre que mena al desballestament de cotxes. El fem i arribant a dalt tot recta, ens fa anar al polígon industrial del Grau. A partir d’aquí tenim diferents opcions per arribar de nou al Cap, totes són si fa o no fa de la mateixa distància i durada. Avui ho hem fet pel camí dels horts al saltant d’aigua de la séquia que ve del Guix, hem anat fins al Truncalla, per anar a Can Nest, i paral·lelament per la C/55, ens hem atansat al c/ dels Tovots (Escola d’Idiomes) per baixar per ca l Ermitanet, anem al c/ de la Rosa Sensat i a la Font dels Capellans. Anirem com ja sabeu al punt de sortida i arribada que és el Cap de la Sagrada Família.
Si seguiu el trac que hi deixo, ho podreu fer sense cap mena de problema. Us animo al fet que la feu algun dia, és entretinguda, diversa i de bon fer amb bona companyia.
La flor del dia avui l’escollida ha estat: La Borratja

EL CANAL DE LA MINA QUE VE DE SANT FRUITÓS

LA BORRATJA AMB DIFERENTS PLANS- L'ESCOLLIDA D'AVUI

ANAR FENT LA PUJADA

EL JOAQUIM I EL SEU GOS  AVUI S'HA BANYAT!