8.4.19

La Trona o Taula

Bona tarda. Una nova caminada saludable hem fet avui el grup de Caminadors del Cap i l'Associació de Veïns del barri de la Sagrada Família. No és molt llarga, però per canviar d'aires i seguir amb l'entorn de l'anella verda, és molt bonica. No és difícil de fer, per tant és apta a qualsevol persona que li agradi caminar i gaudir sobretot de la natura.
Com generalment faig, us encoratjo a fer-la algun dia que desitgeu passar un matí tranquil, relaxat, i per exemple vulgueu anar a visitar la Torre Lluvià, que en el transcurs de la caminada hi passem ben a la vora.
Si no sabeu a on està ubicada la Taula o Trona, podeu seguir el trac que hi deixo, i si el seguiu, no us perdéreu pas. També faré una breu descripció dels llocs que hem passat per dur-la a terme, vosaltres decidiu i podeu variar el recorregut si no és del vostre grat, el trac és:Trona curta
Hem sortit del cap per anar al parc de Sant Ignasi, al passeig del riu, per seguir caminant fins a la zona del Congost. Pel camí vell de Rajadell hem arribat a l’asfaltat que l’hem seguit uns cinc minuts per endinsar-nos a la pista de terra que porta a la Torre Lluvià. Abans però trobem un trencant a la dreta que és el que hem fet i abans d’arribar al final de la pista a l’esquerre nostra hi ha un corriol que el fem sempre recta ens mena a la Trona o Taula. Fet el descans i picar alguna coseta, emprenem de nou la caminada anant a Can Cuques, que des de dalt veiem la casa, arribem a una pista que ve del Gorg blau o la Morera, i aquesta  l’anem fent sempre recta de seguida veiem la Torre Lluvià. Continuem caminant, passem de la Torre, i molt aviat serem al trencant que hem fet abans, seguim caminant per entrar a l’asfaltat, però ara anirem a la dreta que veiem la planta del gas, ens dirigim allà i per la vora del camp ens mena a un pontarró que hi passa la via del tren per sota. De seguida trenquem a l’esquerre i el corriol sempre recte ens fa anar a la Casa dels Pardals. Ens trobem al camí agrícola del Suanya, que l’agafem via al Congost, per anar pel passeig del riu, i per al lloc que considerem més adient, arribar al Cap, punt de sortida i arribada de les nostres caminades.
SALUT I CAMINADES!

UNA ILLA DE BOSC PRECIOSA

EL LLUÍS AMB EL JOAN GENESCA EN PRIMER PLA

EL RAMON PUIG I JO MATEIX

EL DOS GRUPS  - FA PATXOCA EH!