EL TEMPS

El tiempo - Tutiempo.net

La vida és un repte: segueix els teus somnis, ells saben el camí.

3.6.18

RECONEIXEMENT VENANCI


Ahir vaig anar molt de bòlit per la raó d’haver d’atendre, la part que em tocava per l'organització de les festes del barri. Ja hi som plenament i el cap de setmana ha sigut mogut, per aquest motiu no vaig disposar de temps de llegir el diari, cosa que he tingut un xic de temps avui, i per això m’he decidit a entrar al bloc per fer arribar una notícia que potser alguns ja la sabeu, altres pot ser que no, i personalment crec que val la pena fer-la extensiva pel seu contingut, referent al Venanci, company i membre del grup de caminadors que compartim les caminades cada dilluns i dimecres de la setmana.
Jo no hi afegiré gaire res, ja que considero que en Josep M. Oliva, que és el que li ret aquest reconeixement en el diari Regió7, o fa sobradament millor que no ho faria jo, pel seu coneixement de causa i pel seu reconegut prestigi, en l'apartat del diari que cada setmana, en la pàgina de les opinions, ens fa arribar quelcom interessant. Gràcies doncs al Josep M. Oliva, per fer-nos arribar tant magnifica opinió i retre un reconeixement molt merescut al nostre company Venanci.

No solament jo, sinó tot el grup et desitgem molta felicitat, llarga vida, que ens puguis acompanyar a les caminades, segueixis sent com ets, i puguem gaudir de la teva persona.


PER MOLTS ANYS VENANCI!! SALUT i FELICITAT.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada