15.6.18

CAMINADA A FUCIMANYA

Bones. Avui amb la colla dels divendres, hem anat des de Cabrianes de Sallent al Santuari de Fucimanya, per seguir a la Font de la Mare de Déu de la llet, que és a on hem esmorzat, i emprenent de nou la caminada hem passat pel Mas de Sant Martí de Serrahima, més endavant hi trobem l’Ermita del mateix nom, per anar ja retornant a Cabrianes que ho fem per la pista del camí de Sallent que just al costat hi trobem el Castell de l’esmentada població. Fet això seguim fent la baixada i sortim a un emplaçament de les mines de potassa per agafar la part asfaltada i atansar-nos a on hem deixat els cotxes.
Si seguiu el trac, veureu l’itinerari d’avui, com podreu entendre sempre hi ha diferents alternatives, per tant aquesta n’és una més. A nosaltres, ens agrada fer-la de tant en tant, té els seus encants, i s’hi passa una matinal de quatre hores entre tot plegat, que per molt que es digui s’ha de fer per tenir-ne una experiència constatada. Així i tot, hi deixo unes imatges que penso que ajudaran a fer-vos una idea generalitzada de la caminada.

També hi deixo aquest enllaç per si us interessa saber-ne més del que aquí he descrit:
Fucimanya
No em vull fer pesat però recordeu que pels enllaços o els tracs, heu de posar el ratolí per sobre i, al canviar de color la lletra, al mateix moment premeu el botó esquerd del ratolí, directament s’obrirà la pàgina a què correspongui la informació afegida.
Gràcies pel temps que em dispenseu, si desitgeu fer comentaris els accepto de bon grat. El correu és: vijoalsi@gmail.com.
El trac és: Cabrianes - Fucimanya - Cabrianes

UNA PREGARIA DEDICADA A LA MARE DE DÉU

LA FONT  - MOLT MACA

ES L'HORA D'ESMORZAR

LA TAULA ÉS GRAN TOT I QUE N'HI HA UN ALTRE EH!