18.6.18

PONT DE LES ARNAULES

Molt bona tarda. Dilluns dia 18 de juny, el grup de caminadors del Cap i l’Associació de veïns de la Sagrada Família, seguint el programa, hem dut a terme la caminada al Pont de Les Arnaules o també anomenat Pont Foradat. Per arrodonir la sortida i per la seva proximitat ens hem atansat fins al Cingle de la Punta de Sabata. Aquest és un lloc de privilegi per les vistes que ens ofereix, que són espectaculars com podreu veure en les fotografies que avui ha fet el company Joan Clemente.

A les vuit en punt hem sortit dinou persones a fer realitat com he dit la caminada. Un dia esplendorós i quasi amb caloreta, ja que això sembla que s’està escalfant per moments, de fet l’estiu el tenim a tocar. Hem anat al parc dels Trullols, per dirigir-nos a Viladordis. Fem la baixada i a la meitat més o menys, trobem un trencant a la dreta que és un ramal de la séquia. La fem tota sencera i ens porta a enllaçar a una pista ampla que per l’esquerre sortim al camí ample de Viladordis, anem per la dreta i ens porta a la carretera del Pont de Vilomara, la travessem i seguim per enfilar via al Mirador del Llobregat, però  trobem un trencant a l’esquerre que hi ha un pont que per sota hi passa l’autopista, nosaltres el passem i de nou seguim pujant sempre recta, farem un parell de cruïlles que les ignorem, per poder assolir al nostre objectiu. Quan haurem fet la baixada del tot, a la dreta ens hi queda el Pont Foradat, però seguim amunt la pujada que ens ve, i a dalt de tot hi ha el Cingle de la Punta de Sabata. Una vegada hem gaudit de les vistes que ens ofereix, ens dirigim al Pont i allà i fem un petit recés. Pel corriol que ens queda a davant mateix fem la tornada enllaçant amb la pista que hem fet a l’anada, ara ens ve la pujada, refem tot el camí fins a arribar a la Casa de Les Marcetes, que girem a l’esquerre i altra vegada sempre recta, ignorant els camins que trobem, seguin la pista ampla, aquesta ens mena fins a una figuera que hi ha un corriol per l’esquerre que l’agafem, però de seguida som al ramal de la séquia que hem fet a l’anar, tan sols que ara, ho fem per la dreta, i anirem a sortir a la carretera de Viladordis, anem a Manresa per l’esquerre i passat el pas de vianants que hi ha a la rotonda del camí de la Torre Busquet, agafem altra vegada un nou ramal de la séquia que ens portarà a sortir al c/ Sabadell, travessarem la carretera de Viladordis de nou, i sortirem al barri de la Font dels Capellans. Escollim el camí que vulguem anirem al Cap a fer els estiraments de relaxació, i ja tenim la caminada completada per avui.
Hi deixo el trac per si la voleu fer algun dia, recomanable per les vistes i l’entorn en general. No cal dir que a un ritma constant, és una caminada saludable que es fa amb unes 2 hores i 45 minuts.
Ja veureu les dades que no les dic jo eh! El trac no enganya, el podeu consultar a l’enllaç que segueix:
Avui el trac l'ha fet la companya Mercè Botinas.

Gràcies a tots per la vostra implicació

CAMINANT PEL RAMAL DE LA SÉQUIA

PRECIÓS L'ENTORN D'AVUI

EL PLA DEL CINGLE DE LA SABATA

MONTSERRAT  AQUEST MATÍ - SEMPRE  ENCISADORA LA MONTANYA

VISTA DEL PONT DE VILOMARA DES DEL CINGLE

UNA PART DEL GRUP - HE FET LA FOTOGRAFIA MALAMENT

MENYS EL QUE FA LA FOTOGRAFIA ARA HI SOM TOTS
Per aquest dilluns, això és tot. SALUT!!