EL TEMPS

El tiempo - Tutiempo.net

La vida és un repte: segueix els teus somnis, ells saben el camí.

5.5.18

MARXA NÒRDICA



CAMINADA AL TORRENT FONDO I LA FOSSA DE LES TORRES
Avui faig una nova entrada, aquesta vegada vull fer-vos saber que sóc practicant de M.N. (Marxa Nòrdica). No en sóc professional però fa gaire bé vuit anys que ho practico, degut a una proposta que el seu dia em vàren fer, per recuperar-me d’un infart de miocardi que vaig sofrir en plena via pública.
Ara no entraré amb detalls sobre això, ara el fet és el de practicar com he dit abans la M.N. La meva intenció és ajudar si puc a persones que poder encara no s’han decidit a practicar aquest modalitat de caminar, a mi personalment em resulta molt positiu i gratificant. Si en voleu saber més, i deixo unes quantes fitxes que podeu consultar, i m’alegraré molt que siguin del vostre interès.
De passada penjo unes fotos de l’última caminada el divendres dia 4, amb uns quants amics, que amb el temps anireu coneixent perquè són companys habituals en les caminades que acostumo a fer.
Vàrem anar al Torrent Fondo i a la Fossa de Les Torres de Manresa. Ja notareu que la major part de les caminades es duen per el que anomenem l’Anella Verda, que és un entorn fantàstic del que disposem les persones que residim a aquesta ciutat.
Procuraré deixar-vos-hi el trac de les caminades que podreu consultar via Wikiloc generalment, a vegades per Google Maps, amb tots ho podreu consultar mitjançant el link.
Gràcies per seguir-me, fins aviat!




SEMPRE ACOMPANYAT DE BONS AMICS
Afegeix la llegenda

EN AQUESTA HI SURTO JO








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada