24.5.18

CAN POC OLI

Bona tarda. Dimecres dia 23 de maig, hem sortit a caminar per complir el calendari previst que avui ha estat anar fins a l’antic restaurant anomenat “Can Poc Oli”. Aquesta caminada la podem fer de moltes i variades maneres, el cas d’avui és el que podreu consultar anant a l’enllaç de Wikiloc que hi deixaré al final de la pàgina.
Hem participat de la sortida 38 persones, que com és habitual hem gaudit dels paratges visuals que la sortida ens ofereix, i més encara perquè la primavera d’aquest any és esplendorosa en tots els sentits. He de reconèixer que feia anys que no gaudíem d’un temps tan meravellós. Ho podreu constatar amb les fotografies seleccionades fetes durant la caminada.
Sortim del Cap i ens dirigim per l’avinguda de Francesc Macià, i la Santa Cova, al Pont vell de Manresa i travessem la carretera vella de Barcelona la c-1411 b. Anem al barri de la Guia i enfilem la carena per arribar a una cruïlla, que ens indica per anar a Can Poc Oli, aquest és el nostre objectiu d’avui. Seguim caminant sempre recta per uns caminets a vegades un xic confosos per l’herba  que hi ha, encara que no ens podem perdre. Arribem a la coneguda Gossera o Escola Agrària, continuem caminant meandre amunt i després de passar un parell de senyals verticals a la nostra esquerre, una indica a la Serra de Montlleó i l’altre al Pou de Glaç que no queda molt lluny. Algun dia que no baixi la riera de Rajadell tan alegre, ens hi arribarem, avui hem passat de llarg, un cop hem deixat el Gorg dels Esparvers, enrere i seguint meandre amunt, trobem una esplanada que ens va perfecta per recuperar les forces. Fet el descans de deu minuts, tornem a emprendre camí per arribar després d’un pontarró de fusta al Gorg de les Escaletes. Val la pena fer-hi una parada. Emprenem de nou la caminada sempre recta per arribar a l’encreuament que va per l’esquerre a l’Oller del Mas, nosaltres per la dreta anem via a la casa dels Corrons i a la pista ampla trobem un trencall a la dreta que ens mena a la Torre de Santa Caterina, sense arribar del tot, agafem un camí que ens ve de cara i baixem per arribar a sobre l’estació de la Renfe, tornem a travessar la c-1411b, i pel pont vell, ara anem a l’Ermita de Sant Marc, per anar al c/ Montserrat i c/Viladordis, anem al Parc de Sant Ignasi per sortir a l’av. de Francesc Macià i retornar al Cap, que generalment és el punt de partida i tornada.
Ara gaudiu de les imatges i del trac, per si un dia voleu fer aquesta caminada saludable.

MOLTA SALUT  PER TOTS SEGUIDORS.
FENT L'ESCALFAMENT DAVANT DEL CAP PER ESTAR A PUNT

BAIXADA A LA SANTA COVA

PASSANT PEL PONT VELL DE MANRESA
PUJANT PEL  CAMÍ DE LA GUIA. EL MARIO CUIDANT QUE NINGÚ ES QUEDI ENRERE. AMB LA MOTXIL·LA SANITÀRIA PER SI FES FALTA.

CABAL DE LA RIERA DE RAJADELL "GORG DELS ESPARVERS"

QUINA JOIA, OI?

PARADA PER RECUPERAR FORCES

CADA CAMINADOR BUSCA EL SEU LLOC ADIENT

EL PERE FELIU, EL JOSEP GRAU, EL LUCAS I EL JOSEP RUBIRALTA

AQUEST SÓC JO, GENERALMENT RIENT

LA FOTOGRAFIA DE RECORD, AVUI HEM ESTAT 38 PERSONES

UNA BONA IMATGE. GRÀCIES AL JOSEP ÀLVAREZ LES PODEM GAUDIR
PRECIOSA LA RIERA AQUESTS DIES

EL GORG DE LES ESCALETES. EM TÉ ENAMORAT!

RETORNANT PER CAMINS UFANOSOS PER LA PRIMAVERA

UNA ORQUÍDIA ESPLENDOROSA, ENS ALEGRA EL CAMÍ.  (Foto de Joan Canyadell)

1. Vicenç que ben explicat i que bonic gaudint tot el moments que compartim, un peto!!