10.5.18

ELS MIRADORS

El dia d’ahir el grup de caminadors del CAP de la Sagrada Família, vàrem compartir la caminada vint persones, i vàrem anar al Mirador del Cardener, de tornada ho vàrem fer pel Mirador del Llobregat, tant un com l’altre, es pot gaudir d’unes vistes precioses com podreu constatar amb les imatges que hi deixaré.

Com sempre també hi deixo el trac de Wikiloc per si us interessa consultar-lo i saber els detalls com els kilòmetres i el temps emprat.
Tenint en compte els dies de pluja que aquesta primavera ens regala, he de dir que ho hem fet un xic diferent de què és habitual, però no per això, menys atractiva. Hem sortit del CAP, com sempre i ens hem dirigit per l’Av. del Francesc Macià al c/ del Peix, per anar al camí dels horts que porta al barri de Sant Pau. Anem per creuar la C-55 i seguir per la pista ampla que hi ha la via del tren dels Catalans. Enfilem el sector del Mal Balç, per arribar a una torre de llum, que hi ha un corriolet que ens farà sortir a una pista ampla, la farem uns minuts i trobem un indicador que ens mena a un corriol per arribar al Mirador del Cardener. Aquí fem el petit recés per recuperar forces. Seguirem el corriol per anar a trobar la pista que porta a Castell Galí, que agafem per l'esquerre, i anirem via a Viladordis seguint el GR, que també està senyalitzat com pel camí de Sant Jaume i de l’Abat Oliva. Haurem fet una pujada una mica notòria, però si anem fent recta sempre, arribem a la carretera del Pont de Vilomara (BV 1224). La creuem i per precaució per les pluges com ja he esmentat abans, hem anat fins davant l’entrada de la Casa de Les Mercetes, que hi ha un trencant a la nostra esquerre que l’agafem, seguint recta i al final d’uns horts, hi ha una torre de llum i una figuera, a la nostre esquerre de nou, entrem, és un corriol que puja al polígon comercial dels Trullols. Un cop som a dalt ens dirigim a la rotonda del Decathlon, i per la dreta avall anem a trobar la carretera de Viladordis, al c/Sabadell, som al barri de La Font dels Capellans, ara ens atansem al CAP (ICS), per fer els estiraments de relaxació. Ja tenim la caminada feta, per consultar els kilòmetres i altres detalls consulteu el Trac que hi deixo de Wikiloc.
Gràcies per consultar el bloc. Si en sou seguidors caminadors, de veritat que em feu feliç de visitar el bloc. I si tan sols sou seguidors per conèixer caminades, encantat de poder ser-vos útil, desitjant-vos que algun dia si podeu en feu alguna, que de ben segur us agradarà i en gaudireu. No cal dir que si us voleu afegir al grup, estarem molt contents que ens hi acompanyeu.
SALUT!

LA DEPURADORA D'AIGÜES

FENT CAMÍ

PLANTA  DE RECICLATGE (COMPOSTOS)

RECUPERANT FORCES

VISTES DES DE EL MIRADOR DEL CARDENER

TOT EL GRUP DE PARTICIPANTS

LA FOTO DE RECORD

ANAR  FENT  VIA

ALGUNA PUJADA NOTÒRIA PERÒ BÉ!

2n OBJECTIU ASSOLIT

TOTS ELS COMPONENTS AL MIRADOR DEL LLOBREGAT

CAMINS UN XIC FERÉSTECS, PERÒ ENCISADORS

EL PERE AMB LA 1a SAMARRETA QUE ES VA DISSENYAR PEL GRUP

GRÀCIES PERE FELIU, PER FER DE MODEL I COMPARTIR LES CAMINADES
Podeu seguir l'enllaç per saber més de la caminada:Manresa - Mir. Cardener i del Llobregat