26.7.21

Al Bosquet de Sant Fruitós

Encetant la setmana aquest dilluns seguint el programa previst de caminades saludables, hem anat al Bosquet de Sant Fruitós. Aquest és un dels llocs que amb molta facilitat ens hi podem arribar tranquil·lament un matí o tarda que tinguem ganes d’estirar les cames, gaudir de la natura i respirar una mica d’aire més net que el que per dintre ciutat no ens permet fer.

Aquest any, és la segona vegada que hi hem anat amb la caminada saludable que des del Cap i l’Associació de veïns del barri de la Sagrada Família, anem duent a terme regularment, podria ser si tot va bé que abans d’acabar l’any encara hi tornem a fer una visita, però si aneu seguint el bloc, ja haureu constatat que quasi mai repetim l’itinerari, ja que són caminades molt properes que donen molt de joc per poder-les combinar de formes ben diferents. L’última vegada que hi vàrem estar la tornada la vam fer passant per l’Ermita del Sant Crist del barri del Guix, avui no hi hem anat si seguiu la traça, ja ho verificareu, ho podeu fer mitjançant aquest enllaç: Del Cap al Bosquet de Sant Fruitós OK-2021

GRÀFIC DE LA CAMINADA

També us adonareu que hem fet els catorze quilòmetres, pel que diguem que ha estat la vegada que més l’hem allargat fins al present, val a dir que ja ho pretenem perquè una de les fites aquest any és la de fer entre els tretze quilòmetres i mig a catorze per completar l’activitat cremant un nombre determinat de calories que són les set-centes-vint, més o menys. Evidentment això està focalitzat al tercer nivell de les caminades saludables o dit d’una altra manera les caminades llargues. No és pas el propòsit de les caminades curtes i mitjanes eh!

Avui ens ha fet un dia esplèndid amb una pluja que hem entomat, ben poca cosa per la falta o necessitat que en tenim ara mateix, i amb els focs en diferents fronts que el país estem sofrint ja aniria bé que ho fes generosament i fins i to més d’un dia per poder recuperar la terra en el seu estat òptim. Sí, que les temperatures sembla que han baixat i per tant l’ambient amb un xic més frescor s’agraeix molt, espero i desitjo que no es tornin a enfilar massa cap amunt, encara que hem de reconèixer que és l’època i malauradament amb el poc interès que en general els humans (no culpo tan sols els polítics perquè nosaltres també en som molt culpables), i no hi posem l’interès que mereix el tema, perquè no se segueixi degradant tant el medi ambient, i amb conseqüència col·laborar al fet que el canvi climàtic sigui  com a mínim més lent del que ho és fins al present, tot depèn força del nostre comportament i responsabilitat, i més si pensem en el futur que els deixem als nostres descendents...??? Reflexionem!!

Per avui ho deixo aquí, tan sols ressenyar que la tornada molt semblant a la caminada del mes de març passat, avui hem passat per l’Ermita de Sant Isidre i hem anat a convergir amb el camí que mena al Parc de l’Agulla, però hem anat a fer la passera de la carretera de Vic al Guix, que hem seguit fins a Can Planell i hem baixat per la Pujada Roja al carrer de l’Arquitecta Montagut, i entrant pel barri de la Font dels Capellans, arribar al Cap, això ho hem completat amb poc més de tres hores amb la parada tècnica inclosa, i d’aquesta manera un dia més hem fet l’activitat que ens agrada i col·laborat a preservar la salut amb un bon nivell de qualitat, amb energies renovades encarar una nova setmana.

SALUT I CAMINADES!

SORTIDA DE LA CIUTAT PEL BOSC ESPÈS

TAMBÉ ÉS CONEGUT AMB EL NOM DELS ENAMORATS

FENT VIA ANAR A LA PISTA QUE MENA A SANT FRUITÓS

EL BOSC QUEDA ENRERE - ELS CAMPS SEGATS

PASSANT PER LA CAVALLERISSA DE LA DEPURADORA

AQUEST PARELL DE XICS  SÓN PRECIOSOS

LA PLANTA DEPURADORA

ARRIBADA AL BOSQUET DE...