EL TEMPS

El tiempo - Tutiempo.net

La vida és un repte: segueix els teus somnis, ells saben el camí.

14.12.18

ELS BUFADORS DE BEVÍ i........


Avui divendres els senderistes valents, han fet una sortida per anar a visitar els Bufadors de Beví. Jo ben poca informació us donaré al respecta, pel fet que com ja sabeu, no estic en condicions de poder fer aquests tipus de sortides, encara que m’agradaria prou, però la companya Dolors Solernou, ens proporciona aquest enllaç, que la veritat sigui dita, en dóna informació a bastament i penso jo, molt acurada, per si us ve de grat fer-la algun dia, pel vostre compta.

Enllaç: AMB BOTES
Recomano visitar l’enllaç per entendre la satisfacció que se sent en assolir i contemplar els paratges que ofereix l'entorn per a on han estat, evidentment l’objectiu de la sortida.
Setze caminadors l’han compartit, i em diuen que han gaudit d’un bon matí, quasi sense boira, cosa que els sis que hem compartit caminada avui, la boira ha estat la nostra companya fins a gairebé arribar a casa. Per motius de la pluja que el dia d’ahir ens va deixar molta humitat, per dues raons: una perquè ja fa dies que les pluges ens han afectat molt (hi ha camps que encara no han pogut estar sembrats), l’altra perquè va ser una pluja fineta que com qui diu va durar tres quartes parts del dia, per tant ha deixat alguns tolls pels camins, que de fet hem anat variant sobre la marxa, i hem gaudit d’una caminada normaleta de 12,14 quilòmetres, amb una durada de 2h i 22’ en moviment, i un total de 2h i 57’, vaja! Diguem tres hores, que ens ho hem passat molt bé, fent els plans del Guix, Sant Fruitós, Sant Isidre, ec..
Amb tot el més rellevant d’avui de la caminada ha estat el fet de poder compartir amb el Ramon Guerrero, el caminador més veterà del grup amb els seus noranta anys, el ritme, l’alegria que transmet a totes les persones que l’envolten, i remarcar que ara com ara, és ell, el que comanda el grup de les caminades mitjanes, amb el suport d’altres components del grup, però ell es mereix el respecta perquè se l’ha guanyat amb escreix de totes.
Una vegada més li vull expressar el meu reconeixement, donar-li les gràcies i felicitar-lo per la feina ben feta, d’aquí encara no un mes, en complirà noranta-un. Desitgem tots els grups que segueixi així per molts anys més.
MOLTES GRÀCIES RAMON!
EL RAMON I JO  A SANT PERE D'ORISTRELL
JO, LA JOVITA,EL RAMON , L'ASSUMPCIÓ I LA MONTSERRAT MUÑOZ-L'ALTRE MONTSERRAT HA FET LA FOTOGRAFIA - BOSQUET DE SANT FRUITÓS
Als companys que heu anat als bufadors, gràcies també pel material que m’heu fet arribar, participo encara que sigui des de la distància de les vostres proeses, que deixeu-m’ho dir que les sento una mica meves, estic amb vosaltres.
FELICITATS!!
Vosaltres seguidors gaudiu de les fotografies, i animeu-vos, si no ho practiqueu, a fer caminades, gaudir de la natura, no dubteu que guanyareu amb salut.
RECULL DEL REPORTATGE A LA CAMINADA DELS BUFADORS





















Us demano un favor, si visiteu el “BLOG” i és del vostre grat, us agrairé que us afegiu com a seguidors, és molt fàcil. Si no ho sabeu fer, m’ho demaneu que amb molt de gust aclariré els vostres dubtes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada