15.10.19

Santa Caterina i Salut

Salut per tothom seguidors. Aquesta setmana tan atípica per les circumstàncies que de ben segur ens afecta a totes, no comentaré les caminades saludables que hem fet o farem, per manca de temps.
Hi ha prioritats i ara mateix la que m’ocupa, no em permet de fer la feina ben feta, cosa que no em satisfà i no és el meu tarannà.
Us demano disculpes, esperant que ho entendreu i em sabreu perdonar el lapsus. De totes maneres sí, que miraré de seguir posant les activitats que puguin afectar tant a les caminades com en els aspectes de la salut.
Tan sols dir-vos que dilluns tal com estava programat vàrem fer la caminada saludable anant fins a la Torre de Santa Caterina, i que demà dimecres tenim prevista d’anar al Cingle de la Roca Tinyosa.
Ara si és del vostre grat, hi deixo les fotografies que es van fer del dilluns, per què les podeu guardar si són del vostre interès. També aprofito per recordar que a l’entrada del diumenge vaig informar de l’activitat que demà dimecres a la plaça de l’ajuntament (no sé si seguirà en peu per l’excepcionalitat dels dies que vivim), el fet de  dur a terme la celebració en motiu del Dia  Mundial de la Conscienciació de l’Aturada Cardíaca. Com no pot ser d’altra manera com afectat que en sóc, recomano si disposeu de temps de fer-hi una passada, i que us impliqueu en la mesura que cregueu convenient, mai se sap en el curs de la vida el que hom es pot arribar a trobar.
SALUT!
Les fotografies de la caminada
SORTIDA DE LA CIUTAT PER LA COVA

BAIXANT DE L'ESGLÉSIA PER AGAFAR LA PISTA VIA AL  BARRI DEL SOL I AIRE

ARRIBADA A LA CIUTAT PER LA  ZONA DEL CONGOST

PER L'ERMITA DE SANT MARC - VIA DE SANT IGNASI

Enllaç a seguir per ampliar informació: Llorer