27.7.19

Sant Marí de Torruella

Hola seguidors. Ja hem acabat una setmana més i d’aquí res parlarem d’encetar el mes d’agost, de la nova programació de caminades ec. De moment però, parlaré de la caminada que ahir divendres uns quants integrants del grup de caminadors del “Walk Friday”, vàrem gaudir anat a visitar la torre de telegrafia de Sant Martí de Torruella. No és pas la primera vegada que la fem, ja que a principis d’any una part del grup ja la vàrem dur a terme, però sincerament vaig equivocar-me en l’itinerari i la caminada va sortir amb un total de tres quilòmetres més dels que personalment preveia.
Aquest divendres amb l’ajuda de la traça anterior, l’hem tornat a fer, i, ara sí que ha sortit com ho tenia previst, i per tant la puc deixar llesta per poder-la tornar a fer amb total seguretat, amb el grup de caminadors del Cap i l’Associació de Veïns del barri de la Sagrada Família, dintre la programació de les caminades saludables.
Si no hi ha res de nou el mes d’agost la durem a terme tal com avui l’hem fet, que hi deixo la traça, per si és del vostre grat i la voleu fer: De S. Joan Vilatorrada a S. Martí Telegrafia.
Comencen la caminada des de la població de Sant Joan de Vilatorrada. És una caminada molt amable per l'entorn el qual es desenvolupa durant tot l'itinerari. Hi ha diferents punts d'interès com pot ser el “Forn de Maons de Can Pla”, la colònia tèxtil de “Sant Martí de Torruella” (a tocar del riu Cardener), amb el complement d’haver fet una part del camí de la sal. Anem al Restaurant Can Pla, i  travessem la carretera c-55, pel carrer que ens queda davant mateix pugem recta per arribar al nucli de la població de Sant Martí de Torruella, amb la seva Església, que la veiem en anar a la Torre de Telegrafia del mateix nom. La Tornada la fem anant al Santuari de Joncadella, per atansar-nos al Torrent Fondo, i retornar a Sant Joan de Vilatorrada, que és a on hem deixat els cotxes.
Avui hem gaudit dels camps de Gira-sols que veureu en les fotografies que estan molt ufanosos i donen un color groguenc fantàstic que alegra la vista: Gira sol
Estic segur que si la feu alguna vegada, voldreu repetir-la en quant disposeu de l’oportunitat de fer-ho. Jo sincerament la recomano.
SALUT I CAMINADES!

EL TORRENT FONDO

ENCARA  CORRE AIGUA

UN PARATGE PRECIÓS
Per avui el reportatge gràfic acaba