18.7.18

ELS TRES SALTS

Tornem a gaudir d’un nou dimecres amb nova caminada saludable que hem gaudit 24 persones d’arreu de la ciutat i dels pobles veïns, tot i que molt sovint i participa en Josep Admetlla Maseras, que ve de Corbera del Llobregat, és a dir que fa un centenar llarg de kilòmetres per compartir les caminades amb el nostre grup. Avui no s’ha donat el cas, però li agraïm la seva implicació i celebrem que segueixi sent així per molts anys! Que ens pugui acompanyar i se senti a gust dintre del grup, pel que fa a les caminades i socialment amb les persones que en formem part, la veritat és que ara com ara som un bon equip.
Centrant-nos en la caminada avui ha tocat anat als Tres Salts, o Ulls del Llobregat, que també hi podem veure un Parc de diferents plantes Protegit.
Podeu ampliar coneixements si aneu aquest enllaç:
El nostre itinerari és el que trobareu a l’enllaç del Wikiloc, però en faré una breu descripció per si coneixeu l’entorn i ràpidament us en podeu fer una idea.
A les vuit del matí des del CAP, hem sortit via a la Torre Busquet. Per la carretera de Viladordis ens atansem a la Casa Truncalla, per anar al Mas del Grau, seguim recta per enllaçar amb la pista que ve de Viladordis i segueix fins al poble veí de Sant Fruitós. Veurem el pont que per sota hi passa l’autovia que va a Berga. Davant hi tenim el Bosc Espès o dels Escorpins, per la dreta veiem un corriol que baixa i l’agafem. És un corriol abrupte però no dificultós de fer anant amb compte, tot un plegat es converteix en pista ampla, anirem baixant i sortirem a la llera del riu Llobregat, al cap d’uns vint minuts aproximadament a la nostra esquerre veurem un pont que travessa per anar a l’altra banda del riu que ho fem, i ja estem al Parc Protegit que hi veureu, també haurem assolit l’objectiu nostre: “Els Tres Salts”. Ara descansem i fem el qui ho desitja un petit recés per tornar a emprendre la caminada, ara però anirem a la pista ampla que hem deixat i per l’esquerre pujarem fins al Mirador de la Casa de Les Tines. Seguint sempre recta ens mena fins a quasi Viladordis. Encara que seguint la pista recta anirem a trobar una cruïlla que ens permet anar pel Mas del Grau al Polígon Industrial del Guix, i pel c/ del Segre i c/ del Ter, anem al pont que passa la C-55 per sobre, sortirem a l’escola d’idiomes, i el camí dels Tovots, per baixar per davant del Restaurant Ca l’Ermitanet, a l’escola Barjau, per seguir endavant i arribar al barri de La Font dels Capellans i ja ens atansem al CAP que és d’on hem sortit.
El trac d’avui és: Manresa als Tres Salts

Per acabar us demano si us agrada la meva pàgina, que us en feu seguidors. Per aconseguir-ho, tan sols heu d’anar a la columna dreta del bloc, i podreu llegir que diu seguidors, a sota dels seguidors actuals llegireu: segueix. Si premeu el botó esquerre del ratolí, us obrirà una finestra de blogger, tan sols accepteu la pestanya seguir, i ja sereu seguidors. Amb fer això, no us comprometeu a res, i a la vegada quan faci publicacions, en rebreu una notificació.
MOLTES GRÀCIES I SALUT PER TOTS!!

ÉS UNA FOTO D'ARXIU PERÒ EL DE LA GORRA GROGA ÉS EL  JOSEP ADMETLLA DE CORBERA DEL LLOBREGAT

PASSANT PEL MAS DEL GRAU - ELS PLANS DEL GUIX

FENT EL CORRIOL QUE ENS MENA  CAP AL RIU LLOBREGAT

TRAVESSANT EL CANAL DE LA MINA

JA ENTREM PEL PONT  DELS TRES SALTS

PELS VORALS DEL PARC PROTEGIT DESCANSEM I RECUPEREM FORCES

FOTO DE RECORD DELS CAMINADORS D'AVUI

NO HA QUEDAT MASSA BÉ- UN XIC BORROSA LLÀSTIMA!!

PEL CAMÍ DELS TOVOTS -  AVUI TOCA EXÀMENS DE CONDUCCIÓ

BAIXANT ESCALES PER ANAR AL C/ LOLA ANGLADA  - ESCOLA DEL PILAR

LA FLOR DEL DIA - LA  HERBA SABONERA
AL BAGES ES TROBA ALS BOSCOS DE RIBERA I S'HA UTILITZAT TRADICIONALMENT PER RENTAR ROBA. SI EN VOLEU SABER MÉS PODEU ANAR A  VIQUIPÈDIA