22.2.19

Vinyes Jaume Andreu i Muncunill

Bona nit, estem immergits en un nou cap de setmana que a poc a poc ens acosta a finals del mes de febrer. Avui però hem gaudit d’una nova caminada que vuit membres del grup de caminadors “Walk Friday”, hem compartit visitant les vinyes de Jaume Andreu, i la carena a la qual seguirem amb els tres miradors que nosaltres coneixem, per tant ja podeu deduir que les vistes són fantàstiques, tot i que no ha estat el dia més indicat, per la boira de bon hora el matí, i la immersió tèrmica que fa que la calitja privi de les vistes més llunyanes. De fet però encara que sigui una caminada que ja l’hem fet en altres ocasions no deixa de ser interessant i a la vegada enriquidora, pel fet que recordo que en alguna ocasió ja he comentat, que cada vegada que hom fa una caminada, descobreix quelcom de diferent, sempre acostuma a haver-hi algun factor diferent, per la diversitat que la mateixa natura ens ofereix dia a dia.
Amb els cotxes hem anat fins a la urbanització de  Canet de Fals, i ens hem posat en marxa a fer la caminada programada per aquest divendres. De seguida ens trobem amb la gran extensió de les vinyes de Jaume Andreu: Consorci de turisme....
Seguim fent l’itinerari i arribem a l’ermita de Sant Joan, de Jaume Andreu, més endavant passem per un mas que hi ha un Mussol que li dóna el nom, és un lloc a on es dediquen a fer activitats de relaxació, hi deixo l’enllaç per si teniu curiositat de voler saber més al respecte: Centre de retiros
Una vegada som al mas, per la dreta anem a buscar la pista que més endavant es converteix en corriol, hem d’obrir i tancar evidentment més d’una vegada el vailet que guarda el bestiar que hi pastura. Si aneu a veure el trac que també hi deixo l’enllaç:Jaume Serra Muncunill
Observareu que tota la caminada anem vorejant uns camps i anem fent la carena del bosc que avui és el que ens fa que l’itinerari sigui molt distret, interessant i a la vegada preciós, no tan sols pels miradors que visitem, sinó també pels corriols pels quals anem recorrent i gaudint d’allò més, fins que sortim a la pista ampla que puja de la factoria de la Màfrica, que anem a veure la font de Muncunill, refarem el corriol de baixar a la font, per tornar a agafar la pista ampla i anar al mas de Muncunill, que l’anem a visitar també. Una vegada hem satisfet la nostra curiositat, refem la pista ampla que ens ha menat al mas, per seguir recta endavant durant uns quinze o vint minuts en que trobarem un corriol a la nostra dreta, que l’agafem i sense deixar-lo ens porta a enllaçar amb la pista ampla per la qual entrem de nou per Can Serra, a la urbanització per agafar els cotxes i retornar a casa. Això vol dir que hem fet uns dotze quilòmetres, molt planers, per uns corriols insisteixo, preciosos, amb unes vistes impagables, gaudint de la natura com és habitual, fent salut, realitzant allò que ens agrada que és caminar, fer exercici, relaxar-nos, a més de compartir les experiències amb molt bons amics.
Sincerament us recomano aquesta sortida en quant disposeu de temps per fer-la, no dubto gens que en quedareu satisfets amb ganes de repetir-la com ens passa al grup.
Per la planta podeu consultar: Bufalaga tintòria
EL MAS CAN SERRA

UNA RELÍQUIA DE DIPÒSIT

CASA NATAL DE L'ARQUITECTA MUNCUNILL

UNA CONSTRUCCIÓ MOLT INTERESSANT
Si seguiu aquest enllaç trobareu informació de l'arquitecta:Lluís Muncunill i....