24.9.18

LES FARRERES

Dilluns dia 24 de setembre, festa de la Mercè. Aprofito l’avinentesa de felicitar a les Mercè que em puguin seguir pel bloc, que passeu un dia molt especial pel fet de celebrar el vostre sant, que sigui un dia de felicitat i alegria, amb bona salut, que pel meu pensar és la prioritat principal. Moltes Felicitats!
Per tant com a dilluns que som el grup de caminadors del Cap i l’Associació de Veïns de La Sagrada Família, hem realitzat una nova caminada, que en aquest cas ha estat anar al barri de Les Farreres.
Hem sortit a les vuit del matí, ja que encara fem horari d’estiu, hem anat al passeig del riu i via al Congost hem anat pel camí agrícola del Bosc del Suanya fins al bosc citat. Hem seguit uns cinc minuts més d’asfalt i al trencant que trobem a la nostra esquerra l’agafem, és una pista ampla que va a Salelles, hem seguit recta, i al cap d’uns deu minuts, tornem a trobar un trencant a l’esquerre que hi ha una fita, que ens dóna molta informació (amb les fotografies d’avui, en faré una ressenya). Bé! Hem fet aquest trencant i segueix sent una pista ampla que ens mena a la Granja de “Les Farreres”, aquí s’ha parat per fer el mos, veure aigua, i la fotografia del grup. Per la tornada, hem seguit la pista fins que hem arribat a uns horts que hi ha un caminet que ens porta a la riera de Rajadell, ens trobem davant del barri del Xup, pasem darrere l’església i sortim a la pista que ens porta als barris del Sol i Aire, i Bonavista. Abans d’arribar però, hem anat l’edifici nou de l’avui anomenada Fecsa, que dóna a la carretera d’Igualada. Fem uns metres i entrem per l’asfaltat al barri com he dit de la Bonavista, per baixar a la zona del Congost i pel passeig del riu Cardener, he refet el camí de l’anada per arribar de nou al Cap, punt de sortida i arribada de les caminades saludables.
Pel trac que hi deixo si és del vostre grat, ho podreu fer igual que nosaltres ho hem realitzat avui.
Totes les caminades tenen quelcom d’especial, avui a més de la planta del dia, hi deixo un enllaç de la FEEC, Federació d’Entitats d’Excursionistes de Catalunya. Que complementarà i confirmarà les informacions que vaig donant, que intento siguin amb rigor i solvència constatada.
Cada caminada com ja he dit té les seves peculiaritats avui ha estat la fita que en el trencant per anar a la granja de Les Farreres (just en començar), si poden llegir unes informacions que veureu, no cal dir que són molt interessants, sobretot pels que no coneguin massa l’entorn.

Sense més, espero que us agradi el bloc, que gaudiu de tot el material, tant informatiu com visual, i us encoratgi a venir a participar de les caminades que tot el grup, estarem molt contents de compartir.
Enllaç del trac: Manresa Les Farreres
Enllaç de la Federació d'Excursionistes: Federació d'entitats
Enllaç de la Planta o flor del dia: Flor de nit

LA PLANTA DEL DIA  - FLOR DE NIT

FERLA PETAR - TOT  ÉS COMPARTIT EN LA CAMINADA

AQUEST ÉS EL RAMON PUIG COLELL - UN INCONDICIONAL

UNA PANORÀMICA DES DE A ON  DESCANSEM

ES VEU BONA SINTONIA ENTRE CAMINADORS OI?

TOT EL GRUP EL RECORD

TOT EL GRUP FENT LA BAIXADA

ELS ÚLTIMS

EL PERE ISMA, EL XAVIER CABOT I EL MARIO ENTRANT PEL C/ VILADORDIS

DIMECRES TORNARÉ AMB LA NOVA EXPERIÈNCIA.