29.10.21

A la Font dels Burjons

Aquesta tarda de divendres disposo de temps i intentaré fer un resum de les dues caminades saludables que el dimecres passat, i, avui divendres hem dut a terme el grup de caminadors del Cap i l’Associació de veïns del barri de la Sagrada Família de Manresa, bé! la d'avui divendres la faré demà.

De fet d’avui endavant crec que hauré de gestionar les publicacions del bloc amb menys entrades periòdiques per la manca de temps, ja que he tornat a iniciar alguna activitat que per la pandèmia he tingut de deixar de banda per les limitacions que totes les persones hem estat abocats i hem hagut de suportar. Ara sembla que la situació reverteix un xic i permet tornar a recuperar certes activitats ja comunes.

Això comportarà que no m’estengui tant en especificar els itineraris, encara que hi deixaré les traces igualment, també amb menys quantitat de fotografies pel fet que sembla que s’ha posat de moda fer vídeos de l’activitat, perquè amb les noves tecnologies que convivim i que gairebé tothom en som usuaris i acostumem a portar a d’amunt, és fàcil captar els moments i fer-ne una edició per compartir, ja sigui amb el grup de caminadors, o entre els amics i coneguts dels diferents grups de WhatsApp que majoritàriament disposem i estem en contacte, per tant de material no en mancarà pas, si és aquest el tema que us porta a ser seguidors del bloc entre altres coses evidentment.

Amb les noves expectatives que espero i desitjo que siguin una realitat i perdurin, tot i que ens hem de mentalitzar i adaptar a noves maneres de fer, ja que no podem obviar que el virus resta present, i es miri de fer la vida el més normal possible, no podem abaixar la guàrdia, però amb seny i precaució, suposo que m’enteneu i queda clar.

Ara doncs entro a parlar  de la caminada del dimecres que vàrem anar a la Font dels Burjons, vint-i-vuit persones ho vam compartir i gaudir, com veure pel trac que el company Pere Feliu va gravar i podeu veure si seguiu l’enllaç: Manresa,font dels Burjons tornada per les Brucardes

EL PERFIL DE LA CAMINADA

Va ser una nova caminada molt entretinguda i agraïda, en aquesta ocasió ha estat la primera vegada de l’any que l’hem dut a terme, encara que el mes d’agost ho vàgim fer però d’una manera molt diferent. El camí de l’anada va ser per la pista de Sant Benet, i la tornada pel corriol quer mena al pla dels Rovellons i a la urbanització de Les Brucardes, que fent el camí de ronda ens vàrem atansar a veure les Pintures Rupestres, per més tard travessar el riu d’Or, anar al Bosc espès, i ara convergint amb el camí del Grau, vàrem refer un tram de l’anada per finalitzar la caminada davant del Cap  com fem habitualment.

SALUT I CAMINADES

SORTINT DE LA CIUTAT HEM GAUDIT...

...D'AQUESTA PRECIOSA SORTIDA...

...DEL SOL

PEL CAMÍ DEL GRAU HEM ANAT AL..

AL BOSC ESPÈS

TAMPOC NO HI HA GAIRE CABAL D'AIGUA

ENS CONVÉ QUE PLOGUI I FORÇA

EL PONT DE L'AUTOVIA A TOCAR DEL BOSC ESPÈS

REFENT EL CAMÍ DEL MATÍ ARA...

...EN PLE DIA --- EL MAS DEL GRAU

EL COMPANY PERE FELIU-EL NOSTRE GUIA

EL COMPANY JOSEP ÀLVAREZ EL NOSTRE FOTÒGRAF
Amb aquestes dues imatges dels companys que els donem les gràcies per la seva implicació en les caminades, finalitzo aquesta entrada, demà si va tot bé faré el de la caminada d’avui, també podeu gaudir del petit vídeo que ha fet el Josep