EL TEMPS

El tiempo - Tutiempo.net

La vida és un repte: segueix els teus somnis, ells saben el camí.

28.1.21

Ermita de Sant Francesc



Benvinguts al bloc. Ahir amb tant material fotogràfic no vaig tenir temps de penjar la caminada saludable que vàrem dur a terme el grup de caminadors del Cap i l’Associació de veïns del barri de La Sagrada Família. De fet va ser un conjunt de factors els que van influir al fet que no disposes del temps necessari per ordenar cronològicament les fotografies, tal com m’agrada fer. De fet el motiu principal a part de la quantitat de material va ser que ahir dimecres que va ser el dia del meu setanta aniversari, em van sorprendre amb uns inesperats regals, afegint també un pastisset amb les corresponents espelmes. Com és evident no m’ho esperava i la sorpresa va ser total (ho saben fer molt bé), tots van col·laborar en que no en sabés ni és notes res anormal. Jo m’ho vaig passar molt bé, crec que ells també amb la festa improvisada que em van dedicar i que com és obvi, jo els hi vaig agrair, i els hi torno a donar les gràcies de tot cor.

Sempre he dit que som un grup molt ben avingut, com qui no vol la cosa anem pel camí dels onze anys de caminades, algunes persones i participen des del començament, altres s’hi ha anat incorporant sense cap mena de problema, tothom i és ben rebut, l’ambient sempre alegre i sociable i val a dir que s’ha format més que un grup un equip tan maco!

Com la mateixa paraula equip ja ho descriu prou explícitament, caminant, fent fotografies, vídeos, aportant els coneixements de la natura que són tan diversos, però sempre hi ha la persona que en sap més, sigui de flora, de fauna, de les construccions de pedra seca, del tipus d’ermites que visitem, romàniques, gòtiques, les converses que van succeint mentre es camina, en fi.... que és una compartició total i absoluta de tot el que durant l’activitat de caminar vivim conjuntament.

Com ja sabeu l’hàbit de caminar és saludable, però compartir-ho amb altres persones i a la natura amb tot el que aporta, afegint la bona harmonia i el capital humà que formem entre tots, sincerament penso que és el que fa que el grup vagi augmentant i ho anem gaudint cada dia amb més intensitat.

Per tot plegat he decidit que aquesta vegada faré dues entrades una dedicada a la caminada i l’altre a la festa, que mereix això i molt més, i segur que em quedo curt per agrair tot el que van fer per mostrar-me la seva estima. Sapigueu que jo també us necessito i em sento plenament gratificat amb la vostra compartició a les caminades que són una realitat perquè vosaltres en sou els protagonistes. Pel que també us felicito i desitjo que sigui per molts anys!!

Aquesta primera entrega va de la caminada que la vàrem realitzar com podeu veure si aneu a l’enllaç de Wikiloc, és la traça que va gravar el company Mario, que ben aviat serà el meu relleu com a responsable de l’organització i de les caminades saludables: Cap S.F. Ermita de Sant Francesc 2021

AIXÍ HA COMENÇAT EL MATÍ  

AMB ELS CAMPS GLAÇATS

PER LA PASSERA DEL BARRI DEL GUIX...

HEM ANAT  A CONVERGIR...

...AMB EL RAMAL DE LA SÉQUIA...

...PER FER EL CORRIOL DE LA DRETA LA CARENA ...

ANAR A LA PISTA QUE MENA AL PARC DE L'AGULLA

PASSANT PER DAVANT DE LA CASA EMMURALLADA

TORNEM A FER EL CAMÍ DE LA SÉQUIA

SEMPRE  TAN AGRADABLE

AVUI A MÉS GLAÇADETA

PER ATANSAR-NOS AL...

...MAS DE SANT ISCLE

TAMBÉ ENTRE ELS CEPS I LES OLIVERES

EL MAS I L'ERMITA DE SANT ISCLE

PER LA PISTA JA ANEM VEIENT DE LLUNY...

L'ERMITA DE SANT FRANCESC

ARRIBADA - FOTO DE LA COMPANYA MONTSE RIBALTA

UNA VISTA GENERAL DE LA FAÇANA  DE L'ERMITA

AL PLA QUE HI HA  L'APROFITEM PER...

...FER EL DESCANS, UN MOS I EL QUE CALGUI

LA CREU QUE HI HA A L'ENTRADA DEL PLA

UNA VISTA GENERAL

EL JOSEP ES MIRA LA CREU QUE SERVIRÀ PER FER LES FOTOS...

...DEL GRUP

JA LA TENIM AQUÍ AMB EL PASTÍS D'ANIVERSARI EN PRIMER PLA

PER LA PISTA DELS CASALS FEM EL RETORN

ELS CASALS

LA COMPANYA LLUÏSA TAMBÉ FA FOTOGRAFIES

HA CAPTAT AQUESTA VISTA TAN PRECIOSA

EL COMPANY JAUME ADAM EN PRIMER TERME

EL JUAN CANTON, JO I EL JOSEP GRAU ARA AL CAPDAVANT

PASSEM PER DAVANT D'UNA ACTUACIÓ QUE CREC MOLT INTERESSANT...

EL PLAFÓ INFORMATIU DE L'ACTUACIÓ QUE S'ESTA  ADEQUANT

UN VOLT ESTIGUI A PUNT LA FAUNA HO AGRAIRÀ...

...I LES PERSONES HO PODREM GAUDIR MOLT DE PROP

UN ALTRE REGAL PER LA VISTA QUE ENS OFEREIX LA CAMINADA

ARRIBADA A LA CIUTAT  PEL CARRER DE CAN RAMON I ARQUITECTA MONTAGUT

LA MONTSE RIBALTA HA FET AQUESTA IMATGE TAN  CURIOSA

I AQUESTA TAN ARTÍSTICA - ÉS UN CRAC - GRÀCIES, MONTSE

AQUESTA HA ESTAT LA CAMINADA, ARA VAIG PER LA SEGONA PART -- "LA FESTA"


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada