3.11.20

Casa de Les Tines del Llobregat

Hola, bona  tarda. Ahir no vaig poder publicar la caminada que vàrem compartir les vint-i-cinc persones del grup de caminades saludables del Cap i l’Associació de veïns del barri de la Sagrada Família, i que concretament va ser la primera del mes de novembre. Va ser també el primer dia que l’hora de sortida es va efectuar a les vuit en punt, avançant així mitja hora que dóna més opcions de fer variacions a les caminades, tot i que com és evident, intentarem arribar més d’hora i disposarem de més temps per dedicar a altres menesters.

Per tant tampoc em puc estendre molt amb detalls pel fet d’anar endarrerit, però sí que hi deixaré el perfil de la caminada amb el corresponent enllaç per si la desitgeu fer com nosaltres ahir, tan sols dir-vos que és molt entretinguda pels paisatges que es poden gaudir i la diversitat d’entorns, uns moments fent pistes força amples, altres per la llera del riu Llobregat, caminant pel canal de la Mina, trepitjant el bosc dels enamorats, i no oblidem l’objectiu de la caminada que va ser anar a visitar les tines del riu Llobregat a tocar dels Tres Salts. Concretament a la Casa de Les Tines, que són molt visitades per internet i molt probablement són de les poques que estan totes juntes enganxades amb tan sols una barraca per les eines, aixoplugar-se el, o, els treballadors de les vinyes en fi...

Enllaç per veure la caminada a WIkilok:Del Cap a la casa de les tines

Amb les imatges que els companys van fer en aquesta ocasió vosaltres mateixos ja deduireu que la sortida és molt interessant, amb l’afegit de gaudir de la natura, que amb els dies que està fent, semblen més dies de primavera, que no de tardor, si no fos per la varietat dels colors que són típics per l’època de l’any que estem vivint.

Demà espero poder estar al dia i fer-vos el resum de la caminada, si no plou, que durem a terme. De fet si plogués he de reconèixer que tampoc em sabria greu el fet d’haver de quedar-me a casa, perquè fa molta falta que ho faci, quasi en tenim necessitat primordial pel bé dels camps, els rius, per fer la neteja natural de les lleres, de les rieres, les fonts que tenim per l’entorn que ja va quedant tot molt mancat d’aigua, i altres elements que em deixo.

Gràcies per donar una ullada al bloc i pel temps que hi dediqueu!

EL GRÀFIC DE LA CAMINADA

UNA VISTA GENERAL DEL LLOC

LES TINES AMB LA MERCÈ A PUNT DE FER EL MOS

UN DELS LLOCS QUE PODEM GAUDIR DE LA PAU I L'ENTORN FANTÀSTIC

AMB GRUPETS REDUÏTS I LA MASCARETA...

...LA FEM PETAR, APROFITEM PER...

...BEURE I MENJAR ALGUNA COSETA

EL RIU LLOBREGAT AMB ELS COLORS DE LA TARDOR

ELS COLORS MÉS ACCENTUATS AMB MONTSERRAT AL FONS

FENT LA PUJADA  A LA CARENA

UNA VISTA PER GAUDIR- EXCEL·LENT!

QUINA PANORÀMICA EH!

AMB UN DIA FANTÀSTIC I ELS COLORS QUE ENCARA AFAVOREIXEN MÉS LA VISTA
 EL BOSC DELS ENAMORATS

FENT EL PONT DE L'AUTOVIA

ARA JA SOOM A LA ZONA DEL GRAU
PEL POLÌGON INDUSTRIAL I EL BARRI DEL GUIX...