25.3.19

Casa de Les Torres

Estrenem la primavera i acabem el mes de març. Aquest dilluns la caminada saludable que ens ha tocat fer ha estat anar a visitar la casa de Les Torres. Trenta-dues persones l’hem compartit i hem gaudit una vegada més d’una matinal al principi fresqueta, però que a mesura que el dia ha anat avançant hem sentit la necessitat de treure’ns alguna peça de roba per la bona temperatura que estem vivint aquests últims dies.
Com és costum hem sortit del Cap, i per la carretera de Vic hem anat a trobar la via del tren dels catalans, per anar al Gimnàstic Parc. Aquí agafem la pista ampla tot recta fins que arribem al dipòsit d’aigua, que hi veiem un corriol a la nostra esquerre, que ens menarà anar a enllaçar amb el camí de Juncadella. Primer però, passem per la casa del veterinari que gairebé està al final del corriol. Un cop som el camí asfaltat, fem la pujada, i ja es converteix en pista ampla que anirem baixant, trobem un trencant a l’esquerre nostra però no li fem cas, seguim recta endavant, arribem a una cruïlla, podem anar amb dos camins, és igual, ja que tots dos arriben a la casa de Les Torres. El més curt està molt empedrat de l’antiga via del tren i fa que es camini amb dificultat, l’altra es transita millor, encara que és un xic més llarg.
Una vegada hem fet el petit descans i recuperades les forces, emprenem la caminada pels plans de Les Torres, molt aviat trobem un trencant a la dreta que està senyalitzat i per la pista que farem ens mena a sortir a davant dels Casals. Ara agafarem la pista ampla per la dreta, que és la que sense deixar-la, sempre recta ens menarà a Manresa, que hi entrem per la zona del Gimnàstic Parc com hem fet al matí la sortida.
Per l’avinguda dels Dolors, hi ha diferents opcions per tornar al Cap, en totes hi ha més o menys el mateix quilometratge.
Per les imatges que hi deixo podreu tenir una idea dels paisatges i l’entorn que durant la caminada, el Grup de Caminadors del Cap i l’Associació de Veïns de la Sagrada Família de Manresa, hem compartit.
De fet, de mica en mica anem augmentant el grup i us faig saber que, a part del Josep Admetlla, que ve de Corbera de Llobregat, ara també ens hi acompanyen persones dels pobles veïns de Sant Joan, Sant Vicenç, Santpedor i Sant Fruitós. Això fa que encara ens encoratgi més a treballar per assolir uns bons objectius com són el de caminar, compartir i sobretot fer salut.
TOTA PERSONA QUE HO DESITGI I ESTÀ CONVIDADA
L’enllaç de la caminada és: Casa de Les Torres
La flor escollida del dia ha estat: Coletxó
Ara si és del vostra grat, gaudiu de les fotografies que han  fet durant la sortida.
SORTIDA DE MANRESA

MONTSERRAT VIST DES DE EL POAL

FENT EL CORRIOL PER ANAR A LA CASA DE LES TORRES

EL DIPÒSIT AMB EL SENYAL INFORMATIU

PER LA DRETA  GAUDIM D'AQUESTA VISTA

PER L'ESQUERRE AQUESTA ALTRE

EL LUCAS FENT LA BAIXADA DEL CORRIOL DE CAN FÈLIX

EL PEDRO ISMAEL TANCANT EL GRUP

LA FLOR DEL DIA  "COLETXÓ"

ARRIBANT A LA CASA DE LES TORRES -EL MARIO TANCA LA CAMINADA

EL SEMBRAT DELS CAMPS UNA MICA RAQUÍTICS

LA PISTA DE SANTPEDOR I ELS CASALS AMB MONTSERRAT AL FONS

ANEM ARRIBANT DE NOU A MANRESA

PASSANT PER LA ZONA DE REGADIU DEL POAL - EL FERMÍ, EL RAMON, EL TONI, EL RAFAEL......

EL PERE ISMAEL, L'ANTONIO HERNANDEZ.....

....EL LUCAS,JO, LA CARME, LES DUES PILAR, EL JOSEP.......