EL TEMPS

El tiempo - Tutiempo.net

La vida és un repte: segueix els teus somnis, ells saben el camí.

29.4.18

BENVINGUTS AL MEU BLOG



Hola a tots. Els que a partir d’ara em vulgueu seguir, em dono a conèixer: Sóc en Vicenç Jou Alsina, veí del barri de la  Sagrada Família de Manresa.
Estic a punt de començar una nova etapa de la meva vida, vull dedicar-me més temps a la meva persona, i al que a mi realment m’agrada.
Durant uns anys he col·laborat molt activament amb l’associació de veïns de la Sagrada Família. Reconec que m’ha enriquit com a persona i membre integrador del barri, però comprendreu que és una feina que desgasta i si t’hi fiques, el compromís ha de ser ferm.
Per tant amb els problemes de salut que tinc per una insuficiència cardíaca, a causa d'un infart que vaig patir, noto que vaig massa diguem-ne accelerat imagino que influeix el que he comentat, amb els compromisos i la feina que estic fent, per tant penso que no és la vida correcta que hauria de fer i he decidit de deixar-ho, a partir del mes de juliol ja no formaré part de la junta de l’entitat, i aquest és el motiu d' engegar aquest bloc. Hi ha dues raons que em porten a fer-ho, el fet de portar les caminades del CAP de la Sagrada Família, i poder tenir un lloc a on penjar les programacions mensuals d'aquestes, pel fet que els usuaris puguin tenir una informació puntual en un lloc concret, a part de l’apuntador, tot i que la mateixa associació hi seguirà col·laborant en la mesura de les seves possibilitats.
Altra raó també és la de poder explicar les vivències, experiències, penjar fotografies i tracs informatius del que mes rere mes es porta a terme.
Amb el temps, si sou nous en aquests temes, ja ens anirem coneixent i sabreu més coses de mi i de les caminades que des del barri s’organitzen, i en gaudim un bon nombre de persones d’arreu de la ciutat fins i tot de la comarca o més enllà, ja que alguna persona ve de Corbera, per acompanyar-nos i gaudir de les caminades.
Per acabar deixeu-me dir que fa vuit anys que les duem a terme, i desitgem que en puguin ser molts més.
Moltes gràcies pel vostre interès.
Hi ha tres tipus de caminades, podeu escollir la que millor s'adapti a les vostres possibilitats.


CAMINADES MITJANES






















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada