EL TEMPS

El tiempo - Tutiempo.net

La vida és un repte: segueix els teus somnis, ells saben el camí.

26.4.24

Caminades mes de Maig i altres...

Benvinguts novament al blog. El temps passa que vola, deixem enrere el mes d’abril, que en favor podem dir que ens ha obsequiat amb algunes pluges si voleu minses, però molt necessàries, i que els camps els ha canviat totalment la fisonomia.

Nosaltres, el grup de caminadors del Cap i l’Associació de veïns del barri de la Sagrada Família, ja tenim la programació de les pròximes caminades que durem a terme el mes de maig, i que com és habitual les comparteixo per si són del vostre interès. De fet, no tan sols les nostres, sinó que també comparteixo les caminades dels companys del barri de Valldaura, i les que del Centre Excursionista de la Comarca del Bages em fan arribar, altres de vegades pel fet que m’arriben tard, no les puc compartir encara que me les facin arribar, perquè la veritat és que intento publicar tot el que m’arriba sigui de l’entitat que sigui, ja que en la majoria hi mantinc molt bona relació, pel fet de coincidir amb el que és la meva estimació a la natura, el fet de poder viure-la dia a dia si pot ser (i el temps que hom disposa ho permet), sentir les sensacions que em transmet, i tot el que durant el curs de la meva vida m’ha donat, i perquè no dir-ho també, m’ha ensenyat. La naturalesa és sàvia, cal recordar.

Com podreu constatar pel que fa a el Centre Excursionista cada mes, però pel mes de maig també hi ha una celebració a més de les sortides, ja sabeu que si hi esteu interessats i desitgeu més informació podeu seguir l’enllaç i entrar a la seva web que és: Centre Excursionista de la Comarca del Bages





Les nostres en els tres nivells seran:

LES CAMINADES CURTES

LES CAMINADES MITJANES

LES CAMINADES LLARGUES

Les dels companys del barri de Valldaura:

L'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola, duen a terme cada últim dissabte de mes una caminada que la de l'abril és aquesta:

Pel diumenge dia 28, hi ha la caminada popular de Sant Joan de Vilatorrada:

L'enllaç per inscriure's: La web No cal dir que en totes hi podeu participar, i que desitjo que siguin del vostre interès, ja que imagino que si visiteu el blog és perquè com jo i tants d’altres ens agrada practicar l’hàbit de caminar tenint contacte amb la natura i tot el que ella comporta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada